Problemen Met De Bank (PMDB) helpt je bij het oplossen van je problemen met je bank. Ik zit naast je aan tafel. In bijna alle gevallen lossen we het samen op, rechtstreeks met je accountmanager of bankdirecteur.

Is dat niet handig: iemand naast je, die weet hoe een bankmedewerker denkt? Iemand die snapt dat een bank altijd inschat wat het rendement is en wat de risico’s zijn?

Iemand die weet hoe banken werken, hoe hun producten zijn opgebouwd en hoe de prijs wordt bepaald.

Ik heb bij verschillende banken gewerkt, en heb tientallen jaren bancaire ervaring. Als accountmanager en kantoordirecteur. Ik weet hoe banken denken. Bovendien ken ik de voorwaarden en wetgeving. Ik kan inschatten hoe groot de speelruimte is en ik versta de kunst van het onderhandelen. En ik spreek banktaal. Dat heb je nodig.

Als je me inschakelt, ga ik samen met jou in gesprek met de bank. Ik sta aan jouw kant en onderhandel stevig voor je. Laat dat duidelijk zijn. Toch heb ik ook oog voor het belang van de bank. Waarom? Omdat ik vind dat je een goede (zakelijke) relatie met je bank moet koesteren.

En die relatie kan alleen blijven bestaan als beide partijen elkaar beter begrijpen. Banken willen tevreden klanten.

Kernwaarden:

Betrouwbaar: doen wat we afspreken.

Doortastend: precies weten op welk moment door te pakken.

Creatief: ik zie mogelijkheden die anderen niet zien.

Doelgericht: wanneer het doel bepaald is, wordt dat het resultaat.

Dit doe ik niet.

Ik neem geen collectieve zaken aan. Ik geloof heilig in een individuele benadering. Elke zaak is anders en staat op zichzelf. Wil je het hoogste resultaat, dan is jouw zaak de belangrijkste zaak. Voor jou.

Ook geef ik geen inhoudelijk advies over je bankzaken. Dat kan ik wel, maar de wet stelt aanvullende eisen aan advisering en bemiddeling. Wanneer je een financieel advies wilt, gebeurt dat in TRIUM FINANCE (www.triumfinance.nl).

Dit doe ik ook: hulp bij overlijden. 

Als iemand overlijdt, moeten de nabestaanden allerlei zaken regelen. Denk aan bankzaken, opzeggingen, inkomensveranderingen, huis en hypotheek, notaris, belastingen enzovoorts. Deze trajecten zijn tijdrovend, ingewikkeld en vaak ook emotioneel.

Ik heb veel ervaring met afhandelingen na overlijden. Ik weet wat er moet gebeuren en hoeveel tijd ermee gemoeid is. Ik ga zeer vertrouwelijk om alle zaken. Op geen enkele wijze zal ik toegang hebben tot rekeningen, passen, pincodes, etc. Ik bied je mijn hulp en expertise aan. Jij bepaalt hoeveel ik doe en waarin ik je help.

Lees verder